wtorek, 4 marca 2014

Ogłoszenia Parafialne!!!!

Cześć Ludzie!
Mam dla Was bardzo ważną wiadomość. Jaką? A otóż to, że mój Master Koneko - senpai zgodziła się być moi korektorem YAY \(n_n)/. Dzięki jej poprawkom wszystko nabiera większego sensu :* Jak już zrozumieliście po zwrocie - senpai  jest ode mnie starsza, ale nie tylko 3 lata :) Więc przywitajcie ją gorąco! A zaraz wsadzę nowy rozdział. Wybaczcie, że tak długo nie wstawiałam, ale nie było mnie w domu. Postaram się wsadzać jedno opowiadanie na dwa dni :) Jestem chora, ale przynajmniej nie musiałam dziś pójść do szkoły :) Ale czuję się jakby mnie ktoś rozjechał :'( Dziś sobie więcej popiszę i pouczę się. No to za chwilę wrzucę rozdzialik
MIŁEGO CZYTANIA  (=^.^=)              

                                                                                                          Chintsu - chan ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz