wtorek, 4 marca 2014

Dodatek do Rozdziału 2 Naruto Shippuuden "Rodzice Naruto wracają do życia"

Witajcie Ludzie!To jest taki króciutki dodatek. Działo się trochę po tym, jak Naruto zemdlał (rozmowa pomiędzy Kushiną i Minato).

Minato: Jakie było twoje pierwsze spotkanie z Naruto ?

Kushina: Moje? Hmmm… Na początku to było wielkie zaskoczenie. Chyba nie wiedział co się dzieje. Gdy Naruto zrozumiał że jestem jego matką  mocno mnie przytulił i się rozpłakał. Był taki słodki i niewinny!  Na pewno ma to po mnie!

Minato: Hehe, więc to tak… ( przygnębiony )

Kushina: Co się stało? A co zrobił jak powiedziałeś mu,że jesteś jego ojcem ?

Minato: No ten… Yyyy, nie, że spodziewałem się jakiejś szczęśliwej reakcji, ale, jakby to delikatnie powiedzieć…  Rzucił się na mnie z pięściami i zaczął wrzeszczeć …

Kushina: ……… No to może chodźmy spać. Jestem taka zmęczona!

Minato: Przecież niedawno wstałaś!

Kushina: Jestem kobietą! Mam prawo być zmęczona!

Minato: Tak, tak. Jak tak teraz myślę, to Naruto nie powinien się denerwować bez powodu. Masz racje. Charakter ma po tobie.

Kushina: S – Słucham?!



                                           Koniec Dodatkowego Rozdzialiku do rozdziału 2 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz